It's a Jurnal, Partner, and Storylife

Friday, 25 November 2011

Balik Kampung

waah. memang bes lar malam nie dah nak balik a.star, kampung ku. entah kenapa malam nie aq yg paling awal siap. hehe, selalu kena berleter di saat akhir, sebab lambat sangat dok siap. tpii mintak2 larr jalan tak jem, bole cepat sikit sampai,

hemm, rugi aq tak makan kenyang2, nanti mabuk. hahh padan muke kaw malin :P biorlah ape jadi. masuk keta tido lah ape lagii.
tpii x kan nak tido awal sangat. 3 hari lahh aq tak bole jenguk 'dunia IT' aq. hahha, tak der lah IT mane, baru nak berjinak2.

mak aih. akak suroh bawak laptop, tapii sempat ker nak post anything new ? hemm, try jer lahh. ahha, lupa pulak, aq dah copy gamba budak tue, sian dia tak buat salah pape pun kat aq, tpii tak per. kira bukti lar kan hehhe. oke nak solat pastu dah bole jalan. hometown ! im coming :)

No comments:

Post a Comment