It's a Jurnal, Partner, and Storylife

Saturday, 26 November 2011

Penat Sehh tpii Sumpah Best !

pagi tdii pukul 7 baru sampai alor star, memang smart arr. dari 9 malam semalam. naik kebas kaki aku duduk dalam keta tu. abg ipar aq pulak mengantuk, bawak keta melelong, lgii larr aq tak bole nak tido. memang seram doe. tpii oke plak aq, tak de lar pening. 12 setengah kott sampai kat rnr tapah. memang melahap lar kejap. lapar sesangat dah. dapat lar rase bihun kari ?! hemm, sedap jugak muallaf yg masak.

tpii ade org tetibe msg, x der la niat aq nak marah dia. tpii btol what ape aq cakap, dah berawek jgn lar msg aq, kang x pasal awek dia serang aq, x ker naya. hahha x kesah lar, baik pulak malam nie. tersentap kott aq tahu pasal dia. x kesah larr, dunia masing2 dah lain.
tpii sumpah caring jugak dia malam nie. buat aq teringat kisah lame. hahha mereng ker malin, kaw ngan dia dah jdii sejarah lar. fine, x nak lar comment bebanyak sal nie.

tpii ! dah lame gila aq ta balik kedah, memang nyaman gila tengok luar tingkap. tetibe aq buat kesimpulan, nampak bukit buaku yg banyak2, tu maknanye dah sampai perak, kalau bangunan tinggi, kat kl lagi larr tu, hahha, sewel ker ? andaian sendiri. tpii sampai jer negeri aq PERGHH, nampak sawah jer keliling aq. rindu3, hahha. aq sampai kulim tpii trus move on to my dad's house. comel nyer adam.

hehheh. hari nie jer dah dua orang ajak aq tido umah diorg, tpii kalaw mak aq tahu, mesti dia bising. "baik x yah cuti sekolah kalaw x dak kat rumah". ma, itu bukan salah cek, toksah dok marah cek. hahaha, dalam hati jer lar aq brani bersuara.

well, dapat gak aq tengok 'movie' ngan abg aq, jdiilah cetak rompak pun. bes jugak kengkadang bile kita baik ngan adik beradik nie. hahha, hari yg terus menerus aq merapu. oke, got to sleep. besok mata bengkak lagi. ahha, lupe pulak, dia gi oversea, vacation katanya. best siot. haha biarlah hidup org. k, nite :)

kadang2 aq nyesal tpii mesti ade hikmah kan ? [kata2 semangat untuk diri sendiri hari nie :D]

No comments:

Post a Comment